neděle 18. března 2018

Víkend víceméně...

čtecí.




Polsko od druhé světové války po konec 20. století. Ani špetka sentimentu nebo snad lítosti k postavám. Hodně ironie, někdy až cynismu. Není to zrovna lehké čtení, sotva se s některou z postav dokážete sžít a často vám poleze mráz po zádech. Ale napsané je to skvěle.

-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

6 komentářů:

  1. Milá Kláro, už mě začínáte trochu děsit. Tuhle jsem si dnes přinesla z knihovny a není to rozhodně poprvé. Např. když jsme s Hildou přijeli z Alp a otevřela jsem Váš blog :-), nebo Geniální přítelkyně ve stejném čase atd.. Moc zdravím. Silvie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude nějaké spříznění na dálku asi... :-) Mě to neděsí, mě to těší! Taky zdravím. A jsem zvědavá, jak se Vám bude Pískový vrch číst. Kl.

      Vymazat
    2. Nejdříve se chystám na Petru Soukupovou, tu mám opravdu moc ráda a potom už Polsko. Pojedeme v létě k Baltskému moři, tak to beru jako přípravu :-) . S.

      Vymazat
    3. Jako přípravu k Baltu doporučuju ještě Zimní ryby:
      http://pondeli-pondeli.blogspot.cz/2016/11/zimni-ryby.html
      Kl.

      Vymazat