úterý 5. května 2020

Oběd...

v čísle 10 Pomegranate street - název té ulice prostě nejsem schopná uspokojivě napsat
v češtině. :-) Granátojablečná?
Tuhle knížku jsem poprvé viděla na fotkách Marcely Zachovalové z Dlouhé punčochy.
(Píšu to sem opakovaně, ale tohle dětské knihkupectví se fakt vyplatí sledovat.)
Marcela právě podniká něco, o čem hodně z nás sní a většina z nás nikdy nezkusí.
Celý rok cestuje s rodinou po Evropě.
A občas napíše na sítě reportáž, většinou, jak jinak, z knihkupectví, která navštíví.

Ilustrátorka Felicita Sala v knížce vykresluje přípravu na sousedský zahradní oběd, na který patnáct partají chystá různé pokrmy podle své národnosti.
Patnáct receptů a milé poselství o pospolitosti v krásném zpracování.










-------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

8 komentářů:

  1. Ale to je krásné! Přesně pro nás! Díky moc za tip.

    OdpovědětVymazat
  2. To Marci napíšu, určitě ji to potěší.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ji nějak nemůžu u Punčochy vyňufat, taky bych si ji moc přála... P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle knížku punčochatá Marcela koupila na cestách, myslím, že ve španělštině. V Punčoše ji nemají. Zatím? ;-) Já jsem ji objednala ze zahraničí. Kl.

      Vymazat
    2. Áha, tak to je potom jasný...:-) Budu mít oči na šťopkách... P.

      Vymazat
  4. Moc milý nápad... a celá knížka! *Jit.

    OdpovědětVymazat