pondělí 18. května 2020

Předpovídej počasí

Pamatuju si, že jsem ve školce strávila hodiny a hodiny kreslením smyšlených synoptických map. V televizních předpovědích počasí se to tenkrát ještě míhalo okluzními frontami a mě ty izobary prostě fascinovaly.
Knižní novinku Předpovídej počasí jsem si proto koupila prostě pro sebe. :-)











     Předpovídej počasí
     Dagmar Honsová, Martina Součková
     ilustrace: Marie Štumpfová
     Paseka, 2020

------
Všechny knížky, které se objevují na blogu Pondělí, jsem si sama koupila, přečetla a prostě chci jen poslat informaci 
o nich dál. 
Žádný příspěvek na mém blogu není komerční nebo sponzorovaný.

1 komentář:

  1. S láskou a nostalgií vzpomínám na domeček s panáčkem a panenkou, co měla babička v předsíni...a matně na strohá vysílání s Magdalenou Lipovou(?) v České televizi...
    Oslí můstek na mou oblíbenou hud.skupinu (mám ráda jejich hrátky se slovními obraty)
    https://www.youtube.com/watch?v=0kVUdggo-04
    Magda

    OdpovědětVymazat